Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Vpis

Skip Navigation LinksInterdisciplinarni-razvoj-inovativnih-rešitev-za-učinkovit-digitalni-marketing-in-donosno-prodajo

Ekonomsko-poslovna fakulteta

Interdisciplinarni razvoj inovativnih rešitev za učinkovit digitalni marketing in donosno prodajo

PEDAGOŠKI MENTORJI
prof. dr. Samo Bobek (EPF UM), dr. Maja Pušnik (FERI UM)
​DELOVNI MENTORJI
​Metka Zemljič (BuyITC d.o.o.), Maruša Fujs (FAMM, Milan Fujs s.p.)
​ŠTUDENTI ​Tanja Franc (EPF UM), Tea Markotić (EPF UM), Marinka Krel (FERI UM), Monika Koležnik (FERI UM), Patricija Gavez (EPF UM), Špela Vodušek (EPF UM)
​TRAJANJE ​1. 2. 2015 - 31. 7. 2015
​VREDNOST PROJEKTA
​19.920 EUR


Pri projektu so sodelovali podjetje BuyITC in EPF ter FERI. V projektu je sodelovalo šest podiplomskih študentk, štiri z Ekonomsko-poslovne fakultete, dve pa s Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko. Skupina je bila interdisciplinarna in takšna povezava obeh vidikov je dala v projektu zelo dobre rezultate. Študentke so spoznale partnersko podjetje, okolje, v katerem posluje, in ciljne skupine strank. V nadaljnjih mesecih so se osredotočile na produkte podjetja. Novi produkti podjetja BuyITC so bili v testni različici. Pred njihovim lansiranjem so bile študentke vključene v njihovo optimizacijo, uporabniško testiranje in v iskanje izboljšav. Pričakovanje podjetja BuyITC je bilo, da bodo študentke podale svoje predloge in sveže ideje. Študentke so tudi pomagale zainteresirati potencialne stranke in pripravile marketinško strategijo komuniciranja z njimi. Poseben poudarek projekta je bil namenjen internacionalizaciji poslovanja.

2015 Univerza v Mariboru | Prijava za urednike
»Projekt delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 1. razvojne prioritete »Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti« ter prednostne usmeritve 1.3. »Štipendijske sheme«, v okviru potrjene operacije »Po kreativni poti do praktičnega znanja«.