PEDAGOŠKI MENTORJI
| doc. dr. Marko Hölbl (FERI UM), Jaka Polutnik (FERI UM), doc. dr. Sara Tement (FF UM), doc. dr. Suzana Žilič Fišer (FERI UM)
|
DELOVNI MENTORJI
|
Mateja Bečela (SPEM Kreativna komunikacija, d.o.o.)
|
ŠTUDENTI | Staša Čurman (FF UM), Ana Milovan (FERI UM), Sara Plohl (FERI UM), Ana Krmek (FERI UM), Jan Ficko (FERI UM), Jan Dolar (FERI UM), Nina Kodrič (FERI UM), Klemen Krulec (FERI UM), Katja Pucko (FF UM)
|
TRAJANJE | 1. 2. 2015 - 31. 7. 2015
|
Projekt se je
osredotočal na komunikacijske strategije, s katerimi se je želelo pritegniti
čim večje število obiskovalcev na mesečne dogodke in osveščati javnost glede
omenjenih dogodkov. Pri tem se je v praksi preizkušalo različne strategije
komuniciranja ter ugotavljalo, katere strategije so za dane okoliščine
najprimernejše. Takšen pristop smo lahko izvedli zaradi rednih mesečnih
dogodkov, kjer smo lahko sproti neposredno preverjali rezultate in iskali možne
rešitve, kako strategije komuniciranja dopolniti in jih tako optimizirati glede
na znane dejavnike.
Manjši dogodki, ki
ponujajo alternativne vsebine, širši javnosti niso blizu in jih ne poznajo.
Omejena sredstva prepogosto pomenijo manjše pojavljanje dogodkov v javnosti, s
tem pa anonimizacijo dogodka. Problem pritegnitve obiskovalcev se tako zgolj
povečuje, saj manjše občinstvo pomeni manj zanimanja potencialnih sponzorjev,
donatorjev in investitorjev, s tem pa se znajdemo v začaranem krogu, iz
katerega je težko najti izhod.
Po drugi strani je
ciljna populacija predvsem mlajša generacija, sestavljena iz študentov in
dijakov, ter filmski navdušenci. Predvsem mladi imajo danes svoje navade, ki se
izredno hitro spreminjajo. Nagovarjanje mladih se razlikuje od ustaljenih
praks, zaradi česar je projekt zanimiv tudi za podjetje, ki bo na ta način
dobilo delni vpogled v nagovarjanje mladih in rezultate koristilo ob morebitnih
podobnih projektih v prihodnje.
Iskanje različnih
možnosti, kako z omejenimi sredstvi priti v stik z javnostjo in jih dovolj
motivirati za udeležbo na dogodkih, je glavni namen tega projekta. Izkoriščanje
alternativnih oblik komuniciranja, različnih alternativnih kanalov širjenja
sporočil in dostop do širše javnost brez množičnih medijev predstavlja
svojevrsten izziv, ki ni sam po sebi zadosten ali zagotavlja primerne
rezultate. Priprava strategij komuniciranja, ki v zadostni meri kombinira
različne pristope in jih postopoma dodaja, hkrati pa preverja učinke in na
njihovi podlagi uvaja ustrezne korekture, je glavni namen tega projekta.
Kot končni rezultat preverjanja strategij komuniciranja smo
postavili povečan obseg obiskovalcev na mesečnem dogodku. Glede na to, da smo
uspeli periodično povečati število obiskovalcev iz obdobja pred projektom do
zadnje projekcije za več kot 200% (pred projektom je bilo število obiskovalcev
25, zadnjih dogodkov se je udeležilo približno 80 obiskovalcev), bi projekt
lahko ocenili kot uspešen. Še bolj kot samo uspešnost strategij komuniciranja
velja kot uspeh projekta izpostaviti pridobljeno praktično znanje in izkušnje
študentov, ki so izjemno napredovali od prvih poskusov udejanjanja strategij
komuniciranja do samostojnega dela pri zadnjih dogodkih. Pridobivanje takšnih
mehkih veščin in delovanje v izredno nestanovitnem področju, kot je
komuniciranje z javnostjo, je svojevrsten uspeh, ki jim bo zagotovo zelo
koristil v njihovih bodočih karierah.
Dodatne informacije v zvezi s projektom so vam na voljo na telefonski številki (02) 22 93 773 ali preko elektronskega naslova:
projekti.ff@um.si.